PROXCARS TME Rally team

Jesteśmy niezależnym zespołem rajdowym sponsorowanym przez TME.eu. Nasze własne zaplecze techniczne pozwala nam startować zarówno w rajdach Baja jak i Cross Country.

Członkowie zespołu

Adam Szelerski
Dyrektor, dusza i serce zespołu, magik

Inżynier mechanik, konstruktor pojazdów rajdowych z wieloletnim doświadczeniem w motorsporcie. Pełen pasji i zaangażowania zarówno w warsztacie jak i w czasie serwisu rajdowego

Współzałożyciel Proxcars TME Rally Team, właściciel warsztatu Proxcars.

Magdalena Zając
Kierowca

Magda Zając, pasjonatka motoryzacji. W swojej karierze motorsportowej ma wiele udanych startów, m.in. 1. miejsce w klasie open w Rajdzie Silk Way 2021, 1. miejsce w klasie TH w Baja Portalegre 2021 i Italian Baja 2021, 3. miejsce w klasie historycznej na Rajdzie Fenix 2021.

Współzałożycielka Proxcars TME Rally Team.

Jacek Czachor
Pilot

Od 1982 zwodnik enduro/ motocross Legenda rajdów Dakar i Cross Country, jeden z najbardziej utytułowanych zawodników i pilotów rajdowych w Polsce.

15 startów w Rajdzie Dakar, wszystkie ukończone i zakończone. Karierę rajdową rozpoczął w 2000 roku na w rajdzie Dakar-Kair startując motocyklem. W 2014 roku Jacek jako kierowca Marka Dąbrowskiego zadebiutował w kategorii samochodów wygrywając kategorię Rookie i zajmując 7 miejsce w klasyfikacji generalnej w Rajdzie Dakar Argentyna - Boliwia - Chile. 15 sezonów w rundach Mistrzostw Świata Cross Country FIM oraz rundach Pucharu Świata FIA.

MARCIN PASEK
Team manager/pilot

Młody, ambitny i pełen zapału absolwent Politechniki Śląskiej. Człowiek renesansu o wielu zainteresowaniach. Miłośnik mechaniki i wszystkiego co ma koła i silnik oraz biegów na orientację, żeglarstwa, jazdy na rowerze i na nartach... wciąż odkrywamy jego kolejne pasje :)

Mimo młodego wieku, zdążył zebrać spore doświadczenie jako pilot a także manager zespołów na różnych rodzajach rajdów w Polsce, Europie i na świecie.

Szymon Nyklewicz
Mechanik

Nasze samochody

We have three rally cars: Dacia Duster, Toyota Hilux and Toyota Hilux Overdrive, each different in class and with different characteristics, and a MAN service truck.  


Toyota Hilux Overdrive OTB12 - KICIA - jest rajdówką w specyfikacji T1 i posiada międzynarodowy paszport FIA
Oczywiście nie jest samochodem seryjnym lecz prototypem zbudowanym przez firmę OVERDRIVE
- Silnik: 8 cylindrowy Lexus IFS o pojemności 5.0 l
moc 357 KM 565 Nm momentu obrotowego
sterowany sportowym komputerem PECTEL
- Skrzynia biegów: 6 biegowa, sekwencyjna kłowa firmy SADEV
- Sprzęgło: metalowe, AP Racing Sinter
- Zawieszenie: REIGER z dwoma amortyzatorami na koło o skoku 280mm/350mm
- Dyferencjały: Gemini Overdrive/Hallspeed,
- Hamulce: POWERBRAKE z sześcioma tłoczkami z tarczami AP Racing Disc
- koła: aluminiowe felgi firmy EVO Corse wraz z wyczynowymi oponami BF Goodrich

Samochód wyposażony jest w bezpieczny zbiornik paliwa o pojemności 500 litrów a całości dopełnia sportowe wyposażenie: fotele kubełkowe, ramoklatka bezpieczeństwa zgodna z FIA, 6-cio punktowe pasy, sportowy układ kierowniczy i dwustrefowy system gaśniczy zgodna z FIA. Dodatkowo na warunki pustynne zamontowano układ klimatyzacji i dodatkowy alternator oraz hydrauliczne podnośniki.
Poszycie auta stylizowane na toyotę Hilux wykonane jest z carbonu (mieszanka włókna węglowego,kewlaru i żywic)

Mechanik

Mechanik

Sprawdź nasz instagram

crossmenu